maandag 20 januari 2014

Nieuw meisje in het vierde !


      Hallo iedereen,


      ik ben Alina. Ik kom uit Roemenië. Sedert vorige week zaterdag woon ik samen met mijn ouders en zus in België.  Dat is wel even wennen. Alles is hier anders ! De school, de klas, de straten,...
Mijn zus Anna, zit in 6A en ik zit in de klas van juf Nancy in het vierde.  Ik krijg momenteel Nederlandse lessen op school. Ik leer heel vlug. Soms ben ik een beetje bang. Met een computer had ik nog nooit gewerkt. En vandaag ben ik voor de eerste keer in mijn leven naar een zwembad geweest. Mijn mama mocht mee en juf Nancy speelde met mij in het water. Dat was leuk.
Ik hoop dat ik snel Nederlands zal kunnen, want praten met de andere kindjes van het vierde is nog niet mogelijk.
Hier zie je een foto van mij.

Daaaaaaaaaaag,Alina




1 opmerking:

  1. Alina alles komt goed met zo'n fantastische juf! Succes! (familie van Nordin)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt!