woensdag 5 november 2014

Huwelijk juf Nancy



          Dag iedereen,


        Op 24 oktober was het voor mij een hele speciale dag. Ik stapte in het huwelijksbootje.
 Ook voor de kinderen van mijn klas was dit een feestdag.  Reeds weken vooraf repeteerden ze in het geheim met juf Els, meester Joris en meester Brecht een leuk lied.
Wat vond ik het fijn, toen mijn (b)engels mij opwachtten aan het gemeentehuis. Iedereen was netjes uitgedost. Spannend, ook bij het ja-woord. Voor velen was dit een eerste kennismaking.
En toen kwam hun optreden. GEWOON SUPER !!!!!!!!!!!!!! Bijna iedereen  kreeg een krop in de keel en moest de traantjes bedwingen. Dit was echt wel een verrassing voor ons. Bedankt lieve kinderen, juf Els, meester Joris en meester Brecht !
Klik op de link onder de foto's. Dan zie je de voorbereidingen en de sfeer rond en in het gemeentehuis !



1 opmerking:

Bedankt!